dimecres, 18 de novembre del 2009

RATAPOE



Hola amics i amigues!!!.

Com ja sabeu en 5 anys tots els divendres treballem els POEMES.

L'escola col·labora amb els seus poemes en la pàgina de RATAPOE (http://poemem.blogspot.com), un ratolí que li encanta llegir poesia.

Si visiteu la pàgina podreu trobar alguns dels poemes que hem creat els menudets de Faura, i els xiquets/es de totes les escoles participants.


Això es el que trobareu a la pàgina de RATAPOE:


"Em presento sóc RATAPOE:

Efectivament, ho heu endevinat! Sóc un ratolí. Em diuen Rata Poe i sóc una autèntica rata de biblioteca. M'encanta llegir, sobretot la poesia. Us fique una imatge meua per a que es feu una idea de com sóc, però com que no m'han fet cap fotografia i sí moltes il·lustracions, cada il·lustrador m'ha donat una imatge diferent, que ja aniré mostrant-vos.




M'agradaria que em deixareu els vostres comentaris, vosaltres o els vostres pares i mestres. A més a més, podeu escriurem, enviarme poemes, endevinalles, cançons, refranys... a la següent adreça electrònica: ratapoe@gmail.com"