dijous, 22 de gener del 2009

PROJECTE: EL MÓN MEDIEVAL

Hola families!!!

Esta vesprada ha aparegut en les nostres classes un "bufó reial" buscant a una princesa. Com estava un poquet despistat l'hem ajudat a buscar a la princesa. I busca que busca que buscaràs, hem arribat a la bibioteca de l'escola i al obrir la porta, ¡sorpresa!, hi havia una porta de un castell i dins hem trobat a la princesa i a un cavaller que ens han contat el conte: "El traje nuevo del emperador".

Ens ha agradat tant la sorpresa que hem decidit fer el projecte: "Els castells i el món medieval".
Segur que les nostres families ens ajuden a buscar molta informació.

3 comentaris:

Anonymous ha dit...

HOLA VICKY SOM ELS PARES DE IRENE.ENS AGRADA MOLT ESTA PAGINA PERQUE ES COM FORMAR PART DE LA TEUA CLASE I T'AGRAIM DE TOT COR EL ESGORC QUE FAS FENT ESTES COSES, ES NOTA QUE TOTS ELS DIES ELS XIQUETS DISFRUTEN APRENENT QUE ES EL MES IMPORTANT.ENS SENTIM MOLT AFORTUNATS DE QUE SIGUES LA MESTRA D'IRENE.

5 anys FAURA ha dit...

hola Sabina i Miguel Angel!!! M'alegre molt que participeu al nostre blog perqué ho faig amb la intenció de que pugau gaudir de totes les activitats que fem a l'escola. Per a mi es molt satisfactori que entreu i escrigau comentaris.
Espere que continueu en contacte amb el nostre blog (perqué a l'escola ho fem tots els dies ;)).
Moltes gràcies!!!.
VICKY

MAMI DE NEREA ha dit...

Hola Viki: Me dirijo a ti como madre y vecina de este pueblo debido a mi desesperacion. Todo gracias a la revista del cole por el comentario de los perros y los excrementos ya que pense pedir ayuda a la revista para poder expresarles mi descontento sobre este tema y que en el proximo numero de la revista pudiera ser publicado ya que mis quejas han sido debidamente expuestas donde corresponde pero sin tener respuesta ninguna sobre este tema que a continuacion te expongo.
- Observo a diario por el paso peatonal de
la calle entre la escuela/guarderia que
no cesan los excrementos de los animales
con la dificultad e incomodidad que esto
supone para las personas y niños.

Espero que entre todos corra la voz y por parte de las personas inresponsables que se den un poquito por aludidos y sean consciente por el bien de nuestros hijos como nuestro.UN SALUDO